24 apr. 2013

Idag fälldes mina första tårar i butiken.

Ibland är livet så hårt och idag blev jag verkligen påmind om hur lyckligt lottad man är! Jobbar i Mölndalsbutiken och hade en kund som berättade en hjärtskärande historia. För några dagar sedan var det hennes lyckligaste och samtidigt hennes värsta dag i livet. Hon födde sina tvillingar. Tyvärr klarade sig inte den ena bebisen ;-( . Hemma fanns även ett syskon som inte kunnat träffa sin lillebror pga infektionsrisken. Kände så mycket med denna kvinnan som var så underbar och stark och som gått igenom det värsta som kan hända. Åh ville bara krama henne! När man arbetar i butik får man höra många livsöden och glada historier. Jag kunde verkligen inte hålla mig. Efter hon gått så bara grinade jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!