28 feb. 2010

Vilken fredag!

Dagen började med att jag hade försovit mig när jag skulle ta emot pellets-leverans hemma. Mannen som kom med pellets påpekade snällt: -Låg du inte och sov sist jag var här också...? ;-)

Sedan var ju även barnens skola stängd. Så Niclas fick komma hem från jobbet och sedan ta med dom till sitt jobb - det älskar dom.
Men varför kan man kommunen redan under sportlovet märka att det ligger snö på skolans tak?!
Skolan var stängd i 3 dagar - men nu öppnar den på måndag igen.
Tänker mest på de föräldrar som är ensamstående och har svårt med barnpassning.

I butiken hade jag haft en kund som ringer in till mig precis efter dom gått ut och satt sig i bilen och berättar att en kvinna med barnvagn har stoppat hela sin väska full med kläder från butiken! Det blev lite kaos-artat i butiken ett tag och en annan kund fick ringa 112. Tyvärr kom kvinnan undan men jag fick tag i påsen. Tack alla ni som hjälpte mig! Efter detta blev hela dagen förstörd. Ber om ursäkt om jag verkade snurrig men jag var nog ganska chockad. Men all eloge till polisen som kom snabbt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!