4 okt. 2009

Hej igen!!!

Jag vill bara tacka så mycket för er snabba respons och hjälpsamhet i och med att jag inte fick någon avi från DHL. Jag hämtade ut paketet igår och är jätte nöjd med varorna!!!

Tyvärr är jag inte lika nöjd med DHL. Dels pga avin som aldrig kom men också pga att de skickade paketet till nöjesbutiken nere på stan i stället för till den shell mack som faktiskt ligger närmare mitt hem(trots att deras navigeringssystem via hemsidan verkar säga annorlunda.

Jag vill ändå återigen tacka för er hjälpsamhet och för bra varor.

Ha det gott!!

MVH: Heidi H

Svar till Heidi från Filur: Tack för ditt mail. Vi ska vidarebefodra ditt mail till DHL så de förhoppningsvis ändrar utlämningsstället till nästa gång. Välkommen igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!