16 sep. 2009

Nu har vi antagligen kommit överens om årets vinterkläder!


Vilka problem jag och min familj har att välja vinterkläder till våra barn.
Nu tror jag dock att vi har bestämt oss...

Vi har många parametrar att tänka in:
Vilken färg hade döttrarna på vårjackorna?
Vilken färg hade döttrarna förra vintern?
Kan dom tänka sig overall - vilket är hur fräckt som helst (tycker mamma o pappa)!
Vilken färg köpte vi förra året på skidhjälmen?
Och nu har Niclas fuskat och gått och köpt mössor med tjejerna (som är lila o rosa).

Nu tog jag hem den lila Didriksons Robyn till lilla tjejen Wilma 6 år för den skulle passa perfekt med allt.... Men där föll det! Hade nämligen också tagit hem det gröna Jasper setet för att fotografera :-)



Bara att inse att det är ingen ide att bestämma i förväg för visst går det utmärkt med grön jacka, blå hjälm och vit och lila mössa. Ha, ha, jag älskar min underbara familj!

Har dock inte riktigt bestämt vad Ida 8 år ska ha. Ska försöka visa den röda.

Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!